Rimi ja Ringo piloteerisid sel kuul Põhja, Telliskivi ja Tornimäe kaupluste valmistoidu iseteeninduslettides korduspakendi kasutamise, et teha keskkonnasõbralik käitumine klientidele veel kergemaks ning aidata kaasa pakendite korduskasutusele.
Korduspakendi kasutamine on lihtne – haara pakend, täida meelepärase toidu või joogiga ja pärast kasutamist tagasta karp Ringo kogumiskasti, mida Tallinnas on juba kahesajas asukohas.
Senini sai Rimides toitu kaasa osta kas oma karbis või tasuta Rimi ühekordsetes toidukarpides. Nüüd saab endiselt tasuta kasutada oma karpi, võtta 50 sendise täies ulatuses tagastatava pandiga Ringo pakendi või osta 30 sendine ühekordne pakend.
“Piloot kestab 6 kuud, valisime sellised kauplused, kus meie meelest juba käib rohkem keskkonnateadlikke inimesi. Esiti on see muidugi suur muutus, kuid tänaseks ei kahtle enam keegi korduskasutuse vajalikkuses. Teiseks on kindlasti meil endal ka põnev näha, kui paljud siis ikkagi on valmis korduspakendit kasutama, kuid usume, et selline piloot meeldib ka meie klientidele,” ütles Rimi vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats.
Ringo pandipakendi saad tagastada ilma ühegi äpita. Enne pakendi tagastuskasti panemist skaneeri sellelt QR-kood ja salvesta telefoninumbriga omale Ringo konto. Sinu valitud panga- või heategevuskontole laekub tagastatud pandiraha kohe, kui pakend on jõudnud Ringo pesukeskusesse.
“Täna on Euroopa Liidu üleselt ette valmistamisel seaduseelnõud, mis suurendavad järk-järgult pakendite korduskasutuse osakaalu. Tuleviku normaalsus on salati ja kohvi panemine pakendisse, mida tagastatakse nagu praegu pandipudeleid ja kasutatakse sadu kordi. On suur rõõm, et Rimi kauplustekett on võtnud Eesti jaekaubanduses initsiatiivi ühekordse pakendiprügi vähendajana ja harjutab meid uue reaalsusega juba varakult,” ütles Ringo arendusjuht Janek Maar.