Eestis raisatakse toitu kõige rohkem kodudes, mitte jaemüügikettides, nagu vahel ekslikult arvatakse. Kaubandusettevõttele on tähtis efektiivsus – võimalikult palju tooteid tuleb maha müüa aegumistähtaja piires ja saada selle eest tulu. Seepärast on jaekettidel välja mõeldud leidlikud süsteemid, mis aitavad toidukao viia miinimumini. Rimi Eesti on selles kõige osavam.
Rohegeenius palus Rimi jätkusuutlikkuse juhil Katrin Batsil avaldada tarbijaile seni teadmata nutikaid võtteid toiduraiskamise vähendamiseks, ja selgitada, kui hästi töötavad avalikkusele juba tuntud abinõud, näiteks allahindluskleebisega kaupade letid. Viimased on üllatavalt kasumlikud nii jaeketile kui ka ostjatele.
Võttes pika intervjuu lühidalt kokku, saad siit loost saad:
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.