Brand Capitali värskest turuuuringust koostöös Norstatiga on selgunud Baltikumi kõige silmapaistvamad brändid. Eesti kõige rohelisema brändi tiitli võitis tänavu Nurme.
Baltic Brand Forum erilisus: tarbijate tunnustus on võtmetähtsusega
Baltic Brand Forumi võistluse eripäraks on see, et ettevõtted ise ennast osalejaks registreerida ei saa. See põhineb üle 20 aasta kestnud ulatuslikul brändiuuringul, mis hõlmab enam kui 600 erinevat brändi kogu Baltikumist. Uuringus antakse hinnanguid mitmes kategoorias, sealhulgas armastatuimad, keskkonnasõbralikumad ja kõige kiiremini kasvavad brändid.
Tunnustuse saavutamine nõuab brändilt enamat kui lihtsalt hea toote pakkumine – on oluline, et bränd suudab vastata tarbijate ootustele ning nende väärtused lähevad kokku klientide omadega. Nurme looduskosmeetika on kahel järjestikusel aastal – 2023 ja 2024 – jõudnud Eesti kõige rohelisemate brändide esiviisikusse.
Jätkusuutlikkus ja teadlik tarbimine – Nurme põhiväärtused
Nurme brändi edu tugineb laiemale missioonile ja väärtustele, mida ettevõte kannab. Meie jaoks ei ole oluline ainult pakkuda kvaliteetseid ja keskkonnasõbralikke tooteid, vaid ka aidata oma klientidel mõista, miks looduslikud koostisosad ja jätkusuutlikud tootmisviisid on niivõrd tähtsad.
“Meie eesmärk ei ole lihtsalt müüa looduskosmeetikat, vaid aidata inimestel teha teadlikumaid valikuid,” selgitab Nurme brändijuht Marit Tiits. “See, et meid on tunnustatud kui kõige rohelisemat brändi, näitab, et oleme suutnud oma sõnumi inimesteni viia.”
Jätkusuutlik tootmine tähendab aga veelgi enamat – see hõlmab energiatõhusate protsesside ja materjalide kasutamist, taaskasutatavate pakendite eelistamist ning keskkonnasõbralikke tootmismeetodeid, mis vähendavad meie ökoloogilist jalajälge. Nurme on pühendunud nende põhimõtete järgimisele.
Nurme jaoks ei tähenda tiitel mitte ainult tunnustust, vaid ka kohustust jätkata innovatsiooni ja harimist. “Meie teekond siinkohal ei lõpe,” sõnab Marit. “Tiitel on suur au ning me võtame seda kui kinnitust, et liigume õiges suunas. Oleme südamest tänulikud kõigile, kes on meid toetanud ja andnud meile oma hääle – see inspireerib meid jätkama oma tööd veelgi suurema pühendumusega.”
Nurme on Eesti päritolu looduskosmeetika bränd, mis on pühendunud puhtusele, kvaliteedile ja keskkonnasäästlikkusele. 15. tegutsemisaasta jooksul väikesest seebitootjast kasvatud rahvusvaheliselt tunnustatud kosmeetikatootja. Nurme tootmishoone asub Tapa linnas ning sortimenti kuulub üle 150 toote. Ettevõtluse auhind konkursil on Nurme valitud “Aasta pereettevõte” kategooria nominendiks.