Hinda mõjutab oluliselt see, millises riigis toode on valmistatud, kui palju on töötajatele palka makstud, kas täidetakse keskkonnanõudeid, kust on pärit tooraine, kuidas see tooraine on kasvatatud/toodetud, kuidas tarnitud jne.
Ja loomulikult on oma osa ka ahnusel, kui seda väga lihtsustatult ja kommunismimeelselt öelda. See tähendab seda, kas brändiomanik on hinna kujundanud eetiliselt käitudes või küsib lõpptarbijalt hingehinda, aga on kulutanud näiteks loodussäästlikkusele ja töötajate palgale ning töötingimustele imevähe.
Teame ju neid lugusid Bangladeshi, India jt Aasia riikide tehastest, kus inimesed teevad ülipikki tööpäevi hirmsates oludes ja olematu palga eest, tapavad end kemikaaliaurude sees ja lõpuks kleebivad tootele peale mõne maailmakuulsa brändi nimesildi.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.