Sul on oma e-pood? Pane see mõne minutiga looduse heaks tööle

Ettevõtte tegevuse metsasõbralikuks muutmine käib mõne hetkega.Foto: Makeitneutral

Maailm on jõudnud omadega nii kaugele, et kliendid ei oota ettevõtetelt enam ainult kvaliteetset toodet või teenust, vaid vastutustundlikku ja jätkusuutlikku ärieetikat. See tähendab seda, et hinnas on need ettevõtted, kes panustavad äri kõrvalt looduse säilimisse.

Kuidas see täpsemalt käib?

Anna kliendile seda, mida ta tahab

Kogemus näitab, et metsapositiivsus ja loodusega arvestav äritegevus teeb teistele pika puuga silmad ette. Metsaposiitivsuse märge ettevõtte kodulehel või toodete küljes suurendab müüki lausa kuni 15 protsenti.

33 protsenti klientidest soovivad, et nende tarbimisharjumused oleksid võimalikult süsinikuneutraalsed ja 92 protsenti otsivad spetsiaalselt kliimategevusega brände ja ettevõtteid.

Kui klient näeb e-poes võimalust planeedi ja looduse heaks mõne klikiga midagi ära teha, haarab ta sellest ka kinni. 

Milline on üks süsinikuneutraalne ettevõte?

Iga ettevõtte paiskab oma tegevusega atmosfääri CO2 ja päris nulli neid heiteid viia ei saa. Küll aga on võimalik keskkonnakahju positiivsete sammude abil kompenseerida.

Makeitneutrali meeskonda kuuluvad keskkonnatehnoloogia eksperdid, kes viivad läbi vajalikud CO2-neutraalsuse arvutused ja koos pannakse paika jätkusuutlikkuse programm. Makeitneutral teeb kogu töö ettevõtte eest ise ära ja abistab oma partnerit nii turunduses, visuaalide loomisel ja kõiges muus.

Esimese asjana tuleb minna Makeitneutrali kodulehele, et seal oma ettevõte registreerida.

Juba mõne hetke pärast võtab Makeitneutrali meeskond sinuga ühendust ja edastab API võtme, millega saad oma WordPressi ja Magento poe panna puude istutamist tegema. Integratsioon on imelihtne ja kiire.

Liitumistasu koostööd alustades maksma ei pea ja majandamine käib lihtsalt: arve esitatakse kord kuus.

Üks tellimus ja üks puu

Esimene samm on anda oma klientidele võimalus iga ostu pealt loodusele midagi tagasi anda. 2020. aastal korraldatud uuringust selgus, et 57 protsenti inimestest on valmis maksma veidi kõrgemat hinda, et vähendada oma ostuga kaasnevat negatiivset mõju keskkonnale.

Ettevõtete kliendid saavad iga teenuse või tootega ostukorvi lisada ka metsapositiivsuse tasu. Näiteks saab luua variandi, kus iga ostu või tellimuse kohta istutatakse Eesti metsa üks puu juurde.

Makeitneutrali koostööpartneriks on selles vallas Baltikumi suurim kasvataja ja istutaja Forestplanter ning kaks teist ettevõtet ja Makeitneutralile on selleks kevadeks hetkel broneeritud 4,7 miljonit puud.

Pikemas plaanis on Makeitneutralil kavas istutada planeedile juurde miljard puud. Soovid anda oma panuse? Anna meile teada.

Populaarsed lood mujal Geeniuses

Kord nädalas

Hoolid Eesti loodusest ja tahad olla kursis keskkonnauudistega?

Saadame sulle kord nädalas ülevaate Eesti suurima roheportaali parimatest lugudest.