Nädal on jälle möödas ning püüan seekord teha vigade paranduse, sest eelmise nädala “Logiraamat: This is your captain speaking” sai maru pikk. KUIGI – enamik teist luges postituse viisakalt lõpuni. Tublid! Aga täna teeme marulühida ülevaate. Siis saate kommenteerida, kumb formaat teile paremini sobib. Oleme rääkinud!
Noppeid inseneeriast:
- Elektroonika tiimijuht Andres Nöps (EMÜ) tellis UK-st akud ära! Kuna möödunud võistlusel jõudis World Solar Challenge’il cruiser klassis osalenutest finišisse vaid 3 masinat, lähme meie kindla peale välja ja lisame keskmisest veidi suurema mahtuvusega aku. Tesla aku. Loodame, et Brexit ei keera tarnet nässu ja patareid on peagi kohal!
- Nädala põhiküsimused keerlesid turvalisuse ümber. Muuhulgas pidasime oma tiimi jahutusinseneri ja endise normaka Arko Akenpärgi (TalTech) eestvedamisel maha pika ja ülisisuka nõupidamise Norma inseneridega. Järgmine peatus – Norma juhtkond!
- Päikeseauto tänavalegaalseks! Sellise “valimislubaduse” andsid möödunud nädalal Jan Tapver (TalTech) ja Risto Jõesaar (TTK). Nende meeste eestvedamisel saab Eesti esimene päikeseauto Eestis tänavalegaalseks.
- Oleksii Stepaniuk (TalTech) investeeris hulga töötunde, et mõista paremini piduriketta sisemaailma ning saada täpsemalt teada, milliste jõududega tuleb meil pidurdusteekonna vältel arvestada.
- Peter Kipp (MHG) jätkas hoolega auto interjööri projekteerimisega, et luua võimalikult esinduslik sisu. Või noh, nii esinduslik, kui üks üliandekas gümnasist luua suudab. Siin võib meile vabalt appi tulla!
Noppeid turundusest:
- Solaride oli otse-eetris! Solaride LIVE: Kuidas esitada päikeseautot hullutas publikut! Inseneeriatudengid Mart Erik Kermes (TalTech), Andres Nöps (EMÜ) ja Karl August Tatunts (TTK) tegid kõigile puust ja punaseks, kuidas üht päikeseautot siis ikkagi ehitatakse. Karolina Laas-Dobreva (TÜ) lisas omalt poolt kommunikatsioonitudengi vaate. No ja meie Tiit Liivikuga (Starship) targutasime mentoritena kaasa, kui üliõpetlik ja -kasulik see projekt iga eriala noortele ikka on. Ja kõike seda modereeris meie suurepärane Tim Vaino. Aga meeskond selle LIVE toimumise taga oli hulga suurem! Palju tööd ja pikk ettevalmistusperiood tagasid kõrge vaadatavuse ning kaasatuse – küsimusi esitati nii palju, et ei jõudnud kõigile vastatagi. Ära siis unusta järelvaadata!
- Välja läks esimene Solaride’i uudiskiri, mille saajateks on meie parimad fännid ja toetajad. Kui sa seda kirja ei saanud, aga loed end sellesse seltskonda kuuluvaks, saad uudiskirjaga liituda siin.
- Lõpuspurt värbamises! Tuututasime, kus aga saime ning juba õige pea saame teile ehk oma meeskonna täiskoosseisu tutvustada!
- Andsime koos inseneeria meeskonna projektijuhi Mart Erik Kermesega (TalTech) intervjuu Autolehele. Leiate selle peagi nii värskeimast numbrist kui veebiväljaandest!
- Andres Nöps (EMÜ) rääkis oma tegemistest Solaride’i elektroonikatiimi juhina koduülikooli inimestele ning õige pea ilmub tema persoonilugu EMÜ kanalites.
- Jõuluvana postkontoris jätkus töö Hooandjas Solaride’i toetanute kingituste pakkimise lainel! Väga palju väga “häid lapsi” saab see nädal kingituse!
Noppeid rahakotist:
- Kontole laekus TalTechi toetussumma! Oujeaa!
- Kontole laekus Tera Ventures’i toetussumma! Ouuujeaaa!
- Siiski – nädala kulud olid suuremad kui tulud! Note to self – raha on juurde vaja!
Meeskond täienes:
- Marilin Tumanski – logistik, lõpetanud Tartu Ülikooli prantsuse keele eriala ja töötab igapäevaselt päikesepaneelidega ettevõttes Energogen
- Mikk Saarmann – logistik, TalTech logistika eriala tudeng
- Sven Raba – logistik, TalTech IT süsteemide analüüsi ja disaini tudeng, eelnevalt lõpetanud TTK logistika eriala
- Risto Jõesaar – mehhaanikainsener, TTK autotehnika eriala
- Ingmar Seidelberg – elektroonika projektijuht, lõpetanud TalTechi elektriinseneri eriala
- Jaagup Ainsalu – fundraising, Tallinna Transpordiamet
Aga ruumi on veel! www.solaride.ee/joinus
Noh, oli ju hea lühike lugemine? Või kas ikka oli…?
Autorist: Kristel Leif on Solaride päikeseauto projekti tegevjuht ja turundusmeeskonna mentor. Võimalus teha võimatut ning insipreerida noori katsetma nii iseenda võimete kui tehnoloogia piire, on see, mis Kristelit käivitab.