• Rohegeenius jätkab artiklisarja Coca-Cola Company uurimis- ja arenduskeskusest. Seekordne lugu kirjeldab karastusjookide testimise nüansirohkust.
Coca-Cola uurimis- ja arenduskeskuse sensoorne labor on justkui meeleelundite tundlikkuse juhtimispult. Nupuvajutusest üht, teist või kolmandat vähendades muutub neljas või viies teravamaks. See on tõepärase tulemuse saavutamiseks hädavajalik. Kui lubad katseisikul tajuda testitavat toodet kõigi meeltega, on jama majas, isegi kui inimene arvab end olevat jumalikult osav degustaator.
Labor paistab askeetliku koosolekutoana, aga peidab erilahendusi. Need moondavad karastusjooke testivad inimesed väliste mõjutajate suhtes tundekülmaks. Nii saab keskenduda ainult olulisele – maitsele ja selle iseärasustele.
See lugu on Geeniuse ja PRO tellijatele.
Logi sisse või vormista tellimus
- Ligipääs seitsme Geeniuse portaali kõikidele artiklitele.
- Ajakirjade Autoleht, Autoleht Ekstra ja Digi artiklite lugemisõigus veebis.
Tellija andmed
Soovid maksta arvega, teha hulgitellimuse või otsid teistsugust tellimust? Kõik tellimisvõimalused leiad siit.